Page 60 - @ccess 1 - Teacher´s Book
P. 60
Actividad 25
• Recuerde que este paso For our instruction manual
está destinado a ayudar a
sus alumnos a redactar su 25. Put each of the characteristics below into the correct column in the
conjunto de instrucciones. “Characteristics” chart.
• Remember you will be using some of them in your own set of instructions.
Sería de gran ayuda reunir
las características que Writing steps or instructions Characteristics that your set of instructions might have
pueden incluirse en la semi-colons, correct spelling, commas, words in Spanish, bold typefaces,
misma instrucción. abbreviations, underlined letters, lower-case letters, complete words, capital
• Tenga en cuenta que puede letters, periods, dashes, words in alphabetical order, parentheses, words in
English, colons, italics
encontrar otras características
en el diccionario para el
que está preparando sus CHARACTERISTICS
instrucciones. Asegúrese de session 9 Text Organization Typographic Resources
que sus alumnos las incluyan
en esta lista para que no ° Complete words ° Italics
° Underlined letters
se olviden de redactar ° Correct spelling ° Lower-case letters
° Words in English
instrucciones sobre ellas. ° Words in Spanish ° Periods
• Asegúrese de que sus ° Words in alphabetical order ° Commas
° Semi-colons
alumnos vuelvan a esta ° Abbreviations ° Dashes
actividad tantas veces como ° Parentheses
sea necesario, mientras ° Colons
° Bold typefaces
redactan sus propias ° Capital letters
instrucciones y cuando
preparen su primer borrador.
• Explain why it´s important to include characteristics
in your instruction manual.
56 Studentʼs Book / Practice 3
60 Teacher’s Book / Practice 3