Page 111 - @ccess 1 - Teacher´s Book
P. 111
Actividad 31
How did it go?
• Ayude a sus alumnos a
completar de forma honesta
Being Through Looking up information about your body can make you more conscious
Language of your health and the health of others. It can show you how to stay healthy. la tabla de autoevaluación.
• Asegúrese de que entiendan
31. Read each line carefully. Tick the circle that best describes your work in this practice. lo que dice cada oración.
Individual • I can write brief and precise explanations • Pídales a que reflexionen
assessment for diagrams. session 12 sobre lo que necesitan
• I can organize information hierarchically saber y traten de mejorar
in a diagram.
su desarrollo.
Product • Regrese al cronograma para
32. What is your partner’s global impression about your performance in this practice? verificar si lo completó
Making a • How do we assess the following aspects of
diagram our diagram? y si hay algo por lo que
• Was there a clear link with images and text? necesite repasar.
• Was our diagram attractive for its Actividad 32
addressee? Assessing the process and the product
• Hágales saber a sus alumnos
33. What is your partner’s global impression about your performance in this practice? que el objetivo de la
Partner Aspects to improve
assessment evaluación formativa es que
se den cuenta no solo de lo
que saben, sino también de
cómo lo saben.
• Anime a sus estudiantes a
34. What are your teammates’ global impressions about your performance ser objetivos y justos.
in this practice?
Aspects to improve • Recuérdeles que los
Team
assessment comentarios son positivos
solo cuando las personas
son sinceras y positivas.
Actividad 33
We have arrived at the end of this practice.
• Promueva un ambiente que
Studentʼs Book / Practice 6 107 despierte en los estudiantes
la necesidad de ser sinceros
sobre su desempeño y sobre lo que saben o no acerca de la práctica social del idioma en el que han
estado trabajando.
• Aliente a sus estudiantes a apreciar su desempeño a lo largo de esta práctica, reconociendo sus fortalezas
y limitaciones sobre su dominio del idioma inglés y su competencia en la vida social.
Teacher´s Book / Practice 6 111